El resultat de la primera trobada musical va ser un èxit; hi va assistir molta gent i vam gaudir d’uns artistes fenomenals. Amb els fons recaptats l’Associació Abay ha pogut dur a terme molts dels objectius marcats.

 Sabeu que el nostre principal objectiu com a associació és promoure la realització de processos de cooperació per al desenvolupament humà, ajuda humanitària i, en general, accions de solidaritat amb el poble etíop.

 Amb la mateixa il·lusió s’està preparant el 2n  Concert Solidari a Almussafes que serà el dia 27 de Maig  de 2012. A les 17.30 h.

 Aquesta vegada comptem amb:

Lluís Vicent

Pau Alabajos

Joan Amèric

Miquel Gil

Corral de Pepeta

Pep Gimeno Botifarra

Trabukatu.

 Tornarem a delitar-nos i de nou contribuirem a què els nostres projectes i la il·lusió que hi invertim continuen endavant per continuar contribuint a la independència econòmica i cultural dels etíops a  través de la inversió en educació, sanitat i l’apoderament de la dona, per tal de permetre’ls eixir de l’actual situació i garantir un futur millor per a les pròximes generacions.

 Informació i reserva d’entrades en concertsolidari@abayetiopia.org  a partir del 24/04/2012.

 Si no pots vindre al concert  també pots col·laborar amb la fila O, la teua ajuda és molt important i pots ingressar un xicotet donatiu al núm. de compte: 3082 1327 49 4165622723

 

 

 El resultado del primer encuentro musical fué un éxito; asistió mucha gente y disfrutamos de unos fenomenales artistas. Con los fondos recaudados la Asocación Abay ha podido llevar a cabo muchos de los objetivos marcados.

Sabéis que nuestro principal objetivo como asociación es promover la realización de procesos de cooperación para el desarrollo humano, ayuda humanitaria y, en general, acciones de solidaridad con el pueblo etíope.

Con la misma ilusión se está preparando el 2º Concierto Solidario en Almussafes que será el día 27 de Mayo de 2012. A las 17:30 h.

Esta vez contamos con:

Lluís Vicent

Pau Alabajos

Joan Amèric

Miquel Gil

Corral de Pepeta

Pep Gimeno Botifarra

Trabukatu.

  Volveremos a deleitarnos y de nuevo contribuiremos a que nuestros proyectos y la ilusión que en ellos invertimos continúen adelante para seguir contribuyendo a la independencia económica y cultural de los etíopes mediante la inversión en educación, sanidad y empoderamiento de la mujer, para permitirles salir de la actual situación y garantizar un futuro mejor para las próximas generaciones.

Información y reserva de entradas en concertsolidari@abayetiopia.org  a partir del 24/04/2012.

Si no puedes venir al concierto también puedes colaborar con la fila 0, tu ayuda es muy importante y puedes ingresar un pequeño donativo en el número de cuenta: 3082 1327 49 4165622723